strzałka - idź do góry strony

Ankieta zadowolenia klienta

ANKIETA OCENY ZADOWOLENIA KLIENTA

Data wystawienia ankiety: 2017-12-12

 

Szanowni Państwo!

Niniejszą ankietę kierujemy do wszystkich naszych Klientów, ma ona na celu dokonanie obiektywnej oceny funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa oraz przedstawienie uwag odnośnie oferowanych przez naszą firmę produktów. Państwa uwagi i spostrzeżenia stanowią niezwykle cenne źródło informacji, będących podstawą naszego ciągłego doskonalenia. Z tego też względu bardzo prosimy o wypełnienie i przesłanie poniższej ankiety do siedziby naszej firmy.

Ankietę wypełniamy w dwojaki sposób:

a) pytania od 1 – 13 zaznaczając haczykiem kwadracik poprzedzający odpowiedź do zadanego pytania. Pozycja UWAGA, jest przeznaczona dla każdego z wypełniających jeśli uważa że jest jakieś aspekt warty wyszczególnienia.

b) pytania 14 - 15 to pytania opisowe.

A. Strefa klienta

1. W jaki sposób Pan(i) uzyskała informacje o naszej Firmie?
2 . Proszę ocenić uzyskaną informację z naszych materiałów reklamowych (strona WWW, katalogi, ulotki, cenniki)

Uwagi:

3. Jak Pan(i) ocenia jakość oferowanych przez naszą Firmę produktów

(*) Proszę na końcu ankiety wymienić produkty, do których Państwo maja zastrzeżenia

Uwagi:

4. Czy ma Pan(i) zastrzeżenia do przebiegu realizacji złożonego zamówienia w naszej Firmie?

5. Proszę ocenić terminowość realizacji zamówień przez naszą Firmę (czas reakcji i realizacji).

Uwagi:

6. Proszę ocenić sposób dostawy, w jaki Państwo otrzymaliście zamówiony towar w naszej Firmie.

Uwagi:

7. Jak ocenia Pan(i) wiedzę i kompetencje (fachowość, znajomość zagadnień merytorycznych i rozwiązań praktycznych) naszych Pracowników?

Uwagi:

8. Proszę ocenić poziom obsługi Klienta, na każdym etapie Państwa kontaktu z naszymi Pracownikami (uprzejmość, życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy).

Uwagi:

9. Proszę ocenić poziom cen naszych produktów w stosunku do innych firm oferujących sprzęt BHP.

(*) Proszę na końcu ankiety wymienić produkty, do których Państwo maja zastrzeżenia

Uwagi:

10. Proszę ocenić działanie procesu reklamacyjnego w naszej Firmie.

Uwagi:

11. Czy jest Pan(i) zadowolony(a) ze współpracy z naszą Firmą?

12. Czy poleciłby Pan(i) naszą Firmę?

13. Czy planuje Pan(i) korzystać z naszej oferty w przyszłości?

14. Prosimy o podanie sugestii odnośnie oczekiwań w stosunku do naszej oferty.
15. Państwa inne uwagi na temat naszych produktów i naszej Firmy.
NOTATKI KLIENTA

 

B. OCENA PRACY TWOJEGO PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

1. Czy Państwa Firma ma swojego opiekuna handlowego w postaci naszego przedstawiciela handlowego?
2. Jak ocenia Pan(i) pracę naszego przedstawiciela handlowego, który jest opiekunem Państwa Firmy
3. Jaką formę prezentacji naszej oferty przedstawił przedstawiciel handlowy w Państwa Firmie?
4. Jak często przedstawiciel kontaktuje się Panem(ią)?
5. W jakich sprawach przedstawiciel kontaktuje się z Państwem?

6. Jak ocenia Pan(i) wiedzę i kompetencje naszych przedstawicieli handlowych?


 

DZIĘKUJEMY PAŃSTWU ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY

Wydrukuj PDF
korzystanie ze strony oznacza zgodę na pliki cookies - więcej informacji: polityka prywatności
akceptuję