strzałka - idź do góry strony

POLITYKA JAKOŚCI

Celem działalności firmy „PREWENTA” jest zaspokajanie potrzeb
i spełnianie oczekiwań klientów poprzez dostarczanie towarów i usług najwyższej jakości. Firma dąży do budowania trwałych związków lojalnościowych z Klientami, a także do zdobycia pozycji lidera na naszym terenie, w zakresie świadczonych usług.

Postawione cele osiągane są  poprzez:

  • realizację nawet najbardziej wyszukanych potrzeb Klientów,
  • terminowy oraz możliwie najkrótszy okres realizacji zamówień,
  • czytelne i partnerskie relacje wewnątrz organizacji,
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodną z normą EN ISO 9001
  • stałe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu poprzez fachowe szkolenia
  • spełnianie wymagań prawnych.

 

Jesteśmy świadomi, że osiąganie tych celów możliwe jest tylko przy aktywnym udziale i współpracy wszystkich pracowników. Dlatego od każdego z nas wymagamy odpowiedzialności za utrzymanie wdrożonego w  firmie „PREWENTA” Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy EN ISO 9001.

W imieniu całej załogi deklarujemy, że niniejsza Polityka Jakości jest rozumiana, wdrożona, będzie stale aktualizowana i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji w firmie.

 

 

 

korzystanie ze strony oznacza zgodę na pliki cookies - więcej informacji: polityka prywatności
akceptuję